om ni orkar läsa detta får ni en tankekram

Hej alla vänner och ovänner. Här kommer ett meddelande från Cecilia hon som faktiskt bloggade här en gång i tiden, för mycket länge sen. Jag tänkte bara berätta lite vad jag har gjort de senaste århundraden eller så sen vi sist hördes av. Ja, som alla som känner mig vet, är jag inget stort fan av teknik, faktum är att jag knappt kan skicka ett sms, så jag trivs faktiskt inte så bra framför en dator. Jag tycker om min kamera, men det är all teknik min lilla hjärna orkat lära sig. Och visst jag vet hur man bloggar och så, men jag är en lat människa som inte orkar logga in. Ja jag vet det tar typ 5 sek, men man kan göra mycket annat på den tiden eller den tiden det tar för mig nu att sitta och beklaga mig över hur dålig jag är på att blogga, nej uch nu tar ju det här bara ännu längre tid, och nej, varför skrev jag allt det här nu? varför skriver jag vad jag tänker? och nu gör jag det igen!
NEJ, allt jag ville säga var att ni får ha lite tålamod med mig, alla här i världen är inte lika duktiga som Nathalie. Jag ska göra mitt bäst men jag kan inget lova. Så hoppas ni hör av mig snart!
SuperduperkramarCecilia




Kommentarer
Postat av: Malin B

Hahaha bra där Cecilia! Många fina tankar ! :) haha nee men det där va roligt!

2010-11-09 @ 14:04:59
URL: http://fotolicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0