Konfa, fiskebäckskil 2010!


Widlund är himla bra på att rita, förövrigt vår dörrskylt!

På väg ner till havet!

Carro och Matilda körde lite friskis!

Elin, Emelie och Jossan, vilka sötnosar!

Franci, Ebba, Cissi & Matilda.

Söta Emelie!

Mirre och Josse!

Martin, en riktig soldyrkare!

Killarna lånade kameran och tog bilder på sig själva :O

Tjejerna var jättefina på finmiddagen!

Jag och Cissi :)

Elias fick äran att sitta brevid mig på middagen ;)

Matilda, jag och Josefina, hihi.

Mina favorit Matildor!

Felicia, Jossan, Elin och Matilda!

Avslutar med en solnedgång!
Det var inte i närheten av att vara alla bilder från konfalägret, men iallafall en härlig blandning. Saknar alla där sjukt mycket och längtar verkligen tills vi ses igen. Fick mycket fina vänner där som jag hoppas kunna hålla kontakten med! /Nathalie

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson

du har vverkligen bara härliga bilder på din blogg, det gillas :)

2010-07-10 @ 01:37:39
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: sofia

sv:tack så mycket

ÅH du måste ha haft skitkul. vilka fina bilder

2010-07-10 @ 09:04:44
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0