en kylig kväll

Hej, hmm idag var första gången på över en vecka jag kollade bloggen. Precis som Natha skrev i ett tidigare inlägg ( det med en otroligt! ful bild på mig) så har jag ganska fult upp nu. egentligen borde jag plugga so nu, men är såå trött på allt plugg och alla måsten. Tänkte sätta på lite musik, ta en kopp te och lägga mig ner och koppla av. Jag vet att Nathalie nu tänker för sig själv, tant, tant, tant....
Ni får förlita er på världens bästa Nathalie att hon håller er uppdaterade om vårt vardagliga trista liv, så ses vi någon gång i framtiden. Jag lovar iallafall att efter jul blir det MYCKET bilder eftersom jag åker till sydafrika i 3 veckor över jul.
en liten bild på min syster och min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0