tjugofemte september


Vid fem tiden stod jag i en korsning och vänta på en buss med en söt flicka.


Helt lycklig blev jag när jag såg henne och hennes röda halsduk.


Hon var ytterst intresserad av något vid ett tillfälle.


Men sen kom en till gullig flicka och gjorde oss sällskap. Och vi begav oss till slottet på polhemsv.


Under kvällen fastnade Cissi med rumpan i en gunga. Det tog lite tid att få loss henne.


Sen fick vi även besök av lite rådjur som inte alls var kameraskygga.

En liten berättelse om min eftermiddag/kväll. Har haft en trevlig lördag och imorgon väntar söndagen. Nu ska jag snart lägga mig och min brända tunga i sängen och sova. Gud vad skönt det lät. Kram N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0