när allting inte går riktigt som man önskar


Mitt sanna jag, haha. Idag har tiden gått långsamt allt har varit riktigt trist. Kallt även fast solen skiner, jag som trodde augusti var en sommarmånad? Imorgon blir det skolfoto och efter det segling med klassen. Det ska bli kul att prova på, har aldrig gjort det förut. Men det går nog bra. Bara jag inte ramlar i, det skulle vara mindre roligt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det läsning, alltså inte läxor för idag är en läxfri-dag. Sådana dagar är välbehövda, önskade att alla dagara var sådana dagar. Kärlek Nathalie

Kommentarer
Postat av: Malin Backsäter

härlig bild! :D <3

haha ajaa det e ditt sanna jag! :)

2010-09-02 @ 22:57:31
URL: http://fotolicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0