Glömma bort tiden

Guud, vad mycket klockan är! Trodde inte alls den var så här mycket. Satte mig ner vid halv 4 kanske för att jobba lite med en engelska uppgift, upptäckte precis vad klockan var! Ibland kan jag bara glömma omvärlden när jag börjar skriva/läsa, men det brukar hända mer sällan nu för tiden. Annars har dagen varit sjukt skön. Vi hade studiedag hela morgonen så jag börja inte förrän 1. Sen hade vi svenska då vi bara läste lite ur ondskan och sen fick vi gå hem för engelskan var inställd. Sjukt skön dag. Och imorgon är det friidrottsdag inte heller så jobbigt. Ska ta kort lite på min nya kofta jag införskaffat mig, ni får se den alldeles strax. Kram Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0