Elbow patches




Haha, sista bilden lade jag bara inte för att jag kände för det. Här har ni min nya kofta från Svea med jättefina bruna elbow patches. Eller helt ärligt är det inte ny, faktiskt second hand. har nempas problemas med 2hand. Tycker man kan hitta riktigt många fina fynd därifrån, hittade faktiskt tre saker till för en riktigt billig peng. Det gillar vi! Har verkligen fastnat för det där med elbow patches, precis som Cissis syrra. Vill helst ha det på allt jag köper, bli inte förvånade om jag kommer med fler elbow patches. Har även köpt en söt typ sidenblus i helgen, den får ni se en annan dag. Pussgurka Nathalie


Kommentarer
Postat av: Malin Backsäter

Fina bilder! :) <3

Första bilden var jätte fin, o andra är söt! :D <33

2010-09-16 @ 22:08:52
URL: http://fotolicious.devote.se
Postat av: CJ

Vilket fynd!

2010-12-02 @ 18:19:29
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0