a week

Har inte bloggat på sju hela dagar, vilket jag är så ledsen för. Men jag hittar inte min sladd så jag kan föra över bilder och jag min dator är ännu inte fixad. För er som inte vet, flyttade jag in i nya huset idag. Fixat min mini walk-in-closet och började möblera mitt rum. På måndag eller till och med imorgon kommer ni få bilder, beroende på hur snabbt jag jobbar. Skola på tisdag också, har lite läxor att fixa tills dess. Men ähh, det finns så mycket roligare att göra nu sådär sista lovdagarna. Tänker inte skriva så mycket mer på det här inlägget, vet själv hur ointressant det är att läsa inlägg med bara text. Bilder for the win, eller vad säger ni? Förresten pratade jag och Cissi om att förbättra bloggen nu efter lovet. (så fort hon kommit hem) Vad vill ni se mer eller mindre av? Vad är vi dåliga och bra på? Säg vad ni tycker, så vi kan förbättra den till max. Massa pussar och kramar Nathalie

Kommentarer
Postat av: Ellen

It would be sooo cool, if you write your textes also in englisch :D. Right now, I have to use all the time google translate !

By the way, I lalalove your blog !

2011-01-10 @ 16:47:04
Postat av: Nathalie

sv: Well, maybe. I'll see what cissi thinks about that. But Ellen, I think you're our only international reader. ButI think we can make it, at least like smaller conclusions. Hugs

2011-01-10 @ 20:13:56
URL: http://lesbellesfilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0