Nathalies svammeltankar


Tagen av Greta

När Greta sov över hos mig insistera hon på att få ta kort på mina fötter. Jag fundera på varför hon skulle vilja det?! Fötter är det fulaste jag vet på en människa. Men så kollar jag efteråt på bilderna Greta tog, fötter kanske inte är så fula. De visar ändå en del av en människas personlighet. Personer som idrottar mycket har ofta fula och ovårdade fötter. Men flickor som går i peep-toe klackar alltid har nylackade tår och fina filade fötter. Kanske ändrades mina tankar lite om fötter. Det är väldigt fint med delar som visar ens personlighet. Kanske fötter inte är så fula ändå. Speciellt inte småbarnsfötter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0