skadad

Jaha, dagen började väl bra med gympa. Men efter no-lektionen så gav mitt knä vika och jag föll ner från trappan. Jag skadade mig inte av fallet, men har som de flesta vet redan problem med mina knän sen innan. Så jag gick till syster eftersom jag inte kunde stå på knäet, det sluta med att mamma fick komma till skolan med kryckor. Så gissa vad jag gör nu?! Jo jag hoppar runt på kryckor, så jag får inte träna på hela veckan. Känns sådär lagom kul. Sen fick jag även en tid his ortopeden, någon gång i juni. Förhoppningsvis kommer jag kunna skippa kryckorna imorgon, de brukar ta några dagar sen kan jag gå som vanligt. Det är nämligen inte första gången det händer. Hoppas bara allt blir bra snart, är så himla trött på mina knän. Har ni haft en bättre dag än mig? Tell me!
Puss
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Desirée

tackar tackar! =D fin blogg ni har

2010-05-18 @ 21:24:13
URL: http://desireefogelberg.blogg.se/
Postat av: cissy

tack gumman :) <3

2010-05-19 @ 16:37:28
URL: http://cissynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0