fjärilar i magen


Tänk vad man plötsligt kan bli så himla nervös. Jag menar inte har väl jag något att vara nervös. Det är bara att publicera ett inlägg, precis som många gånger förr. Men ändå känns dit pirrigt och förväntansfullt. Jag tror att det här kommer funka bra, eller jag vill att det ska göra det. Oj, vad jag bara babblar en massa struntprat. Ni måste tro jag är helt virrig, men nej. Jag är bara nervös, då blir jag såhär. Nu har ni på bara några meningar mött en av alla mina sidor. Den nervösa, kanske inte den bästa. Men tänk vad livet skulle vara lekande lätt utan den. Hoppas ni kommer tycka om vår blogg och att ni läser om alla våra andra sidor. Förhoppningsvis väldigt mycket av den glada.
Puss

/Nathalie


Kommentarer
Postat av: Malin B

thihi du får mig att börja skratta för mig själv Nathalie! :D <3

2010-05-09 @ 13:51:27
URL: http://backsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0