packningslista

Hej hopp gummisnopp! Ja, det sistnämnda är iallafall något vi har pratat om mycket i skolan idag. Vi hade nämligen... KÄRLEKSDAG idag. Imorgon med men då ska vi till Skansen och kolla på film. Tyvärr kommer jag inte kunna följa med för jag ska till tandläkaren typ mitt på dagen. Så det blir sovmorgon för min del. Har precis varit och köpt regnkläder och pyjamaser för på lördag åker jag på konfaläger och då är det krav på regnkläder så nu är det införskaffat. Nu ska jag bara skriva packningslista sen är jag redo för att åka. Det ska göras nu!
Love
Nathalie

Kommentarer
Postat av: kajsa:)

Nathalie, du missade verkligen ingenitng, det va jätte tråkigt ! <3

2010-06-08 @ 15:13:20
URL: http://kkajsabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0