imported from brazil


Förlåt för den usla bildkvaliten, men hade liksom ingen ork att riktigt anstränga mig. Men den här ringen hittade på yran igår, fick den av mammsen och pappsen, tack! Supersnygg tycker jag iallafall att den är, kommer nog bli min nya favoritring. Och jag som försökte lugna ner mig lite med ring shopping men se vad jag lyckas!
Är iallafall helt slut efter av att ha målat hela dagarna, och det värsta är att jag inte är klar?! Men imorgon åker jag hem det ska bli väldigt skönt. Pussar Nathalie

Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Ja, jag rekommenderar det verkligen! Superbra på närbilder. Prisvärt!

2010-07-29 @ 20:01:40
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0