Nej Nathalie





Ahhh, gud vad jag är trött! Har hostat hela dagen vilket inte har hjälpt mig någonstans. Imorgon är det "franskaprov" och jag har ingen lust alls att plugga. Nej Nathalie har kommit fram. Hon som inte vill göra någonting som hon måste och bara göra sånt som hon inte borde. Som att vara vaken hur länge som helst, strunta i allt som har med skola att göra, vakna vid 12 och bara oj jag har skola idag. Ni förstår när vintern kom gick den motiverade Nathalie i idé. Det här med mörkret och vintern lär inte vara bra för mina beytg. Vilket jag i och för sig skiter fullständigt. Jag är tröttttttttttt.... på allt. Men på fredag sticker jag på maskerad vilket kommer bli supermegaawesome och på lördag är det julmarknad och söndag julbak! Tror ni vintern är här eller?! Ingenting Nathalie (hon kände inte för att ge er en kram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0