militärgrönt med guld






Kjol-H&M Tröja-JC Armband-ingen aning
Här har ni kjolen jag köpte igår, tycker den är skitfin! Kommer använda den rätt mycket skulle jag tro. Skönt att kunna gå barbent idag iallafall, solen lös faktiskt väldigt mycket och värmde väldigt bra. Första skoldagen på det sista året, känns himla bra. Är faktiskt rätt så taggad för nian finns massor att se fram emot som spexet, gymnasiemässan och balen! NP är väl egentligen det enda jobbiga, men det är jag säker på att jag klarar. Det kan hända att det här blir det bästa året, hoppas kan man iallafall! Eftersom jag inte har sovmorgon imorgon till tio som idag så är det upp halv sju som gäller, mindre roligt. Att börja med matte känns sådär. Att jag slutar halv fem är inte mycket bättre. Nu: Lyssna på Oskar Linnros, slappa och bara göra ingenting! Kram Nathalie


Kommentarer
Postat av: MAHIILDAS

tack så mycket !

2010-08-24 @ 07:58:02
URL: http://mahiildas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja :)

Fin outfit!

2010-08-24 @ 11:27:29
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0